دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1402 - 14:53

راهیابی ۲ تیم کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی واحد رودهن به مرحله کشوری 

راهیابی ۲ تیم کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی واحد رودهن به مرحله کشوری 
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از راهیابی دو تیم کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی این دانشگاه با نام «سردار شهید» و «آترا» به مرحله کشوری خبر داد.
کد خبر : 893480

حمیدرضا فاطمی‌پور معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین دوره مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی مرحله استانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به پایان رسید و دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: نخستین رویداد سراسری کرسی‌های آزاداندیشی با حضور نزدیک به ۷ هزار تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی در ۶ محور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، سلامت و هنر و معماری آبان ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد که واحد رودهن با شرکت ۳۰ تیم در این رقابت‌ها حاضر شد.

راهیابی ۲ تیم کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی واحد رودهن به مرحله کشوری 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن متذکر شد: در این مسابقات از واحد رودهن تیم «سردار شهید» در محور فرهنگی با افسانه مهدی‌نیا به‌عنوان استاد مشاور و سرگروهی نرگس رشیدی و حضور مائده معماریان، زینب آتش سودا و سید مهدی اسدیان به مرحله کشوری راه یافت.

فاطمی‌پور یادآور شد: همچنین تیم «آترا» در محور هنر و معماری با استاد مشاوری، بابک امین‌نژاد عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی و سرگروهی علیرضا سلطان مرادی و شرکت امیر حسین رشیدی، سیده مبینا دریاباری و آیدین اجلالی موفق به کسب جواز حضور در مرحله کشوری این رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته